Selasa, 5 Mac 2013

BERTEMU LAGI MELUAH RASA HATI INI



WELCOME BACK SZAZA ZAIMAN



Juntaian kasihmu

Aku mencari dalam sinar mentari,
Terus menerobos memasuki jendela masa,
Sinar kasihmu yang aku tunggu saban hari,
Namun ianya tak kelihatan lagi,
Terbenam dek kelamnya awan,
Bagai memberitahu hujan bakal tiba,
Aku Redha!

Kasihmmu semahal mutiara,
Sukar untuk ku temui,
Nun jauh di dasar lautan sana,
Namun aku takkan menyerah begitu saja,
Akan ku tunggu saatnya,
Kau menyerah dengan rela,


Juntaian kasihmu biarlah terang bercahaya sinarnya,
Buat aku yang sentiasa setia,
Setia menanti memiliki kasihmu kembali,
Janganlah kau tega,
Biar aku terus menunggu hadirnya kasihmu,
Tunjukkalah rasa itu,
Agar aku tahu,
Hanya aku di hatimu,

KHAS BUATMU MY HUBBY (ABDMY)
JANGANLAH TERLALU MAHALKAN LUAHAN HATIMU UNTUKKU,AKU MAHUKANNYA UNTUK TERUS DI SISIMU,,,
LOVE YOU SO MUCH AND IN SYA ALLAH FOREVER N EVER UNTILL TO HEAVEN,,
                                      SZAZA ZAIMAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.