Sabtu, 12 April 2014

Kehilangan Sesuatu!

Terasa kosong jiwaku saat ini,
Aku bertanya diri,.
Apa yang belum ku temui?
Terasa pudar perasaan ini,.
Di manakah harus ku cari?
Aku sendiri tak mengerti,.

Detik ini kekusutan melanda lagi,.
Aku sendiri lagi,.
Dalam kemelut dunia reality,
Perasaan apakah ini,.
Andai ianya hadir,.
Aku rasa bagaikan tersingkir,.

Sepi menguasai relung hati,.
Menyendiri dan sepi,.
Sepi dalam keriuhan,.
Mencari sebuah kepastian,.
Kadang-kadang sepi ini asyik,.
Adakalanya begitu menyakitkan,.
Aku terkesima dan terus terdiam!


 Kehilangan!,.
Itu yang ku rasakan,.
Bagaikan kehilangan sesuatu,.
Tapi,.semakin ku mencari,.
Ia semakin jauh berlari,.
Mengapa begini?
Pedihnya rasa hati,.
Bagai ditusuk duri,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.